människors hjärnor= ej fungerande

hello ^_^
Just nu fösöker jag att plugga Science (NO), jag har ett prov på sound till på tisdag.. as bra för vi har studie dag imorrn så jag kan plugga massa science imorgon. Hinner inte plugga så mycket just nu för att min lillasyster bråkar med mig som fan! mamma och pappa är inte hemma och hon passar ju typ på att bråka. -.-' Jag mår jätte dåligt och är jätte hes, har även värsta hostan så jag kan inte träna.. annars skulle jag haft balett och just nu spinning men aa :/ Kommer inte ha någon röst på tisdag för den går ju åt till att skrika på en viss person..
One word and one word only.. FML <3

Dem här låtarna får mig alltid på bra humör;
Megan Nicole- B-e-a-utiful
Kanye West- Stronger
Artist stand up to cancer- Just stand up
The lonely island- Jack Sparrow
Timbuktu- Alla vill till himmelen men ingen vill dö
Nickelback- Rockstar
Owl City- Vanilla Twilight
Adele- Rolling in the deep och Someone like you
Selena Gomez- Who says
Nickelback- Side of a bullet
Bruno mars- just the way you are, Lighters och The lazy song
Rihanna- man down
Lady gaga- Born this way
La Banda Del Caribe- Mr.Saxobeat
:D
Ha en bra Söndag <3
p.s bild grejen för att ladda upp videor eller bilder funkar ej :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback