Svenska -.-'

Men vad fan jan man ha tråkigare? Sitter och har svenska men min lärare e konstig så jag typ sitter i biblioteket och läser bloggar. Slutar 12.55 (tidigaste dagen) sen blir det att åka hem och packa för Åland imorgon bitti. Det e as mysigt där och det ända man tar med e ty böcker, spel och filmer <3 it Men blogg.se e konstigt så jag kan inte lägga upp bilder eller någonting via datorn ;o tänkte lägga upp massa bilder från Thailand 2010-2011 (var där i vintras med min kompis och hennes familj. Mamma var sjuk så mamma, pappa och Tilde stannade hemma och jag firade julafton och nyår själv) men men.. jag hade mysigt iallafall :) Nu ska jag börja läsa en bok av Camilla Läckberg- Isprinsessan.. en kriminal roman. Vi ska läsa någon däckare och den här verkar spännande så jag tänkte ta med den till Åland och lääässaaa!! Bloggar mera när jag kommer hem :* "Accept who I am or get the hell out of my face" Pöss pöss <3 (bilder går ju inte att visa så det blir inga bilder idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback