tingsrätten

god morgon :)
Idag måste jag åka skit tidigt till skolan, ska gå till bussen mot danderyd om fem minuter... klassen ska åka till tingsrätten idag ;) det ska bli spännande och se vilket fall vi ska få kolla på och jag hoppas inte att det bara kommer vara något med typ en snattare för det e typ as tråkigt ;P Vi slutar runt 11-12 och då ska jag sticka till solna centrum och äta lunch med Mina Vänner <33 Men nu har jag bråttom så jag måste sticka men vi hörs sen när jag kommer tillbkaka från Solna :)
väldigt liten bild blev det :( men idag så är jag väldigt "enkel" i stilen. Man måste ju vara propert klädd på tingsrätten men jag har ju lixom ingen kavaj så det blir ett par tajta jeans (abercrombie and fitch) ett vitt linne (H&M) och en vanlig blå tröja med en tvåa på, med ett as skönt material ;) uggs blir det till detta då <33
pöss pöss <3

Kommentarer
Monday säger:

Nice blogg! ;)

2011-10-15 | 18:53:45
Bloggadress: http://mondaysblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback