Nervös tjej

Gud! 
Det bara pirrar i magen just nu! Jag är sååå nervös och jag kan inte somna. Imorgon ska jag åka iväg på mitt konfirmations läger. Det är övernattning i 10 dagar (!!) ute vid barnens ö, jag känner inte en kotte!! Men jag ser det som en bra chans att träffa massa nya trevliga människor! Det blir nog bra i slutändan. Som tur är så bor min mormor och min "morfar" vid väddö precis bortanför barnens ö så jag kan ju bara ringa henne om det är något. Konfa lägret slutar på torsdag nästa vecka och då kommer min mormor  hämta upp mig så får jag bo hos henne till söndagen eftersom att mina päron är borta i kalmar och lattjar! Hihi, skojar...Dom ska tävla i Sveriges första RIKTIGA iron man! Åh, vill så gärna vara där och heja på dom och se folk festen men det går inte :( *Sad mode* men jag får följa dom på internet istället! Uppdateringen kommer inte vara på topp men jag hoppas att ni, mina få läsare, har förståelse för det.
Det kommer att bli 10 lärorika dagar, I hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback