Long time no see

Upptäckte just att jag helt glömt bort min blogg, haha! Kanske dags att börja återuppta den nu på sommaren tänkte jag, när det ändå inte finns så mycket annat att göra. Jag kan ju börja med att säga att mycket har hänt på senaste tiden. Jag har gått ut grundskolan så börjar i en heeeelt ny skola i höst, ett gymnasium.. sååå nervös! Jag är inte numera i ett förhållande efter 6 lyckade månader. Jag har löst alla bråk jag hade med en väldigt nära vän så nu har jag inga så kallade "drama-problem". Halleluja! Jag har haft skolbalen och har varit i danmark och göteborg på lite äventyr bland annat liseberg och skara sommarland. Många konserter har jag även vart på, ex. fun och the script. Resten av den missade tiden kan jag ta i ett annat inlägg. Nu ska jag fortsätta med städningen här hemma för imorgon ska vi fira mig med släkten, fyller hela 15 år den 30 Juli!

  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback