Degens Bild <3

Jag har gjort massor av mobil- inlägg eftersom jag inte orkat starta min data.. hehe.. men dom har typ inte kommit upp :(
Men jag ska faktiskt börja med dagens bild varje dag ;D Då kommer jag nog ihåg att bloga varje gång jag ser en rolig bild.. Ibland kan det bli flera bilder ;)
Nu blir det Red Riding Hood med Amanda Seyfried i huvudrollen <3
Den här fantasythrillern är en kuslig tolkning av den klassiska sagan. När storasystern till den modiga unga Valerie (Amanda Seyfried) dödas av en varulv upptäcker Valerie att hon har en koppling till varulven. En koppling som gör henne till både misstänkt och lockbete. Gary Oldman, Billy Burke, Shiloh Fernandez, Max Irons, Virginia Madsen, Lukas Haas och Julie Christie medverkar också.

Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback