Pannkakor... Hmmm?...

Haha! just nu förösker jag laga pannkakor :D Jag kan laga massor med maträtter men just pannkakor är för komplicerat för mig ... hehe :) typ världens enklaste maträtt ;) Jag har inte haft tid för bloggning den senaste veckan.. Gjort massor av saker o.s.v :)
Som ni vet så brukar jag hålla på masso rmed smycken och designar och sånt.. NU har jag startat en blogg så man kan se allt som görs och man kan även "köpa" dem :) Men bloggen är inte helt klar än;
www.filippassmycken.blogg.se
Ni kan även nå mig på mail; [email protected]
(min kompis lisa är en del av mitt s.k "företag" också :) hon hjälper mig med skyltning m.m)
Nu ska jag laga pannkakor... önska mig lycka till <3
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback