1,2,3 Zumba

God morgon!
Har inte hunnit bloggat dem två senaste dagarna eller så har jag vell bara inte orkat.. I torsdags kväll mådde jag lite bättreså jag och tilde följde med mamma och pappa till badet i Upplands väsby och badade. Jag och tilde badade vid äventyrsbadet medans mamma och pappa simtränade ^^ Igår (fredags) så orkade jag inte vara hemma mera så jg drog till Täby centrum och mötte upp min kompis eddie :) Han gav mig till och med en julklapp! Fick en björn fitta (och ja, mössan heter så mamma)
Den är såååå skön! Den finns på H&M för dem som vill ha den ;)
Jag shoppade lite själv också ofc!
Örhängen från Indiska 29:- (sale) bilden är konstig men jag orkar inte ta en ny.. Örhängena är silvriga :)
Sen behöver jag vita pärlor och tunn elastisk tråd till mina smycken så jag passade på att gå in på Panduro Hobby och köpa det.. Bra pris också + bra kvalité
Ca: 40 :- på Panduro Hobby
Såna här pärlor fast mycket mindre och inte så runda, runt 40-50 :- på Panduro Hobby
Här ser ni mig med min lilla fina mössa och min nya tröja från shoppingen i onsdags!
På kvällen så åkte jag och mamma till sporthallen i Åkersberga och gick på Zumba Marathon i 2 timmar! Fy fan vad kul det var asså! Det kostade 100 kronor att komma in och pengarna gick till läkare utan gränser! Älskar att penhgar går till välgörenhet istället för instruktörerna hela tiden :) Man fick även banan och energi dricka men energi drickorna tog slut så jag fick ingen och jag skulle nog behövt det :( Fick ju så ont i halsen eftersom att jag vart sjuk så fick gå typ några gånger och dricka men det e vell bara bra :) Det var ungefär 200 personer där och i slutet hade vi en dans battle! weehåå! :D
Allt folk! Gud så kul det var ;)'
Jag och matilda ;)
Alla bilder är tagna från mammas blogg (www.metrobloggen.se/fitnessmama)
Snart ska familjen åka till domarudden och grilla lite :) Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback