Again and again

God morgon =)
Hade en riktig mysmorgon! Gick upp tog en ciabatta och placerade mig framför TV:n, kollade på en film på Canal+hits (tror jag) som hette unthinkable. Filmen var riktigt bra men väldigt hemsk :P
Idag så tänkte jag pyssla lite i mitt rum, dammsuga och rensa ut lite. Man hittar så mycket skräp överallt! Bara genom att ta ner en gammal lady gaga affisch så förändras hela rummet... Om man hittar en fin låda så kan man lägga ner alla tidningar man har och vips så ser det ännu snyggare ut! Prova själva så kan ni se :) Hatade att städa mitt rum förut men nu är det bara skönt att vakna upp till ett rum som man kan vara i och som känns mysigt <3 Vad ska ni göra denna soliga och underbara dag? =)
Upptäckte nyss att klockan 14:00 på TV3 så är det Victoria's secret fashion show 2011 IGEN!! Antagligen så är det repris men mamma säger att igår var det bara en förtitt och att idag så är det själva stora programmet med hela showen och allt! Man får hålla tummarna :D
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback