All I want for christmas is you

morron alla =)
Var inte så glad i morse men jag försöker lägga det bakom mig och typ vara lite glad iallafall. Tänkte fixa lite jul kort idag ochs en imorgon efter skolan så blir det lite julklapps shopping :D Älskar att shoppa julklappar! Även fast det inte blir fler än tre så... Jag brukar göra mycket själv också. Jag "designar" ju smycken och jag har en blogg till det (www.filippassmycken.blogg.se) fast den går inte att uppatera för att lösenordet är borta.. Jag tänkte börja öägga ut bilder på mina smycken i den här bloggen istället ;) Som min hobby och om nån e intresserad så ring.
Tänkte ge farmor och mormor något smycke så jag får se hur dem ska se ut :) Nu ska jag plugga färdigt det sista på matte projektet och So:n så att jag kan slappa resten av dagen ;) Hittade lite gamla bilder i min kamera som jag laddade över till datorn;
Mina udnerbara ray ban solglasögon gick bort för några veckor sen :'( Buhu!
Jag och min kompis Lina <3
Bild på skolavslutningen :)
Tjejerna på skolavslutningen i 7:an <3
Snyggingen Tilde! Jag mamma och syrran åkte in till Vaxholm efter avslutningen i skolan =)
Jag påväg till min kompis fest i Täby <3
Det här är bara 6 av typ 600 bilder ^^ resten kommer någon annan dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback