Det är inget fel på min attityd, jag anpassar den perfekt efter hur du behandlar mig.

Det enda jag gör är att skydda min vän från att bli kallad saker som han inte är. Ni förväntar er då att jag typ ska vara vänner med er? Visste inte att folk kunde vara så dryga eller gå så lågt som ni gör och har gjort. Ni trycker bara ner andra för att ingen ska komma åt er och göra likadant. Ni lever efter era egna regler.. Ni gör vad ni vill och ni tror att ni äger allt och alla. Men det gör ni inte. Ni fattar inte vilken smärta ni drabbar folk. Men jag tänker inte tolerera den. Jag tänker inte tolerera att ni trampar ner på mig och mina kompisar. Med ett leende ska jag komma fram till er på måndag och säga så glatt jag kan: Hej! hur mår ni? Själv mår jag jätte bra! Jag tänker fortsätta så hela dagen. Jag tänker fortsätta så hela veckan. Jag tänker fortsätta så tills ni inte orkar med mer. Då kommer jag fortsätta ännu mer. Jag tänker inte käfta emot. Jag tänker inte bitch slappa dig. Jag tänker vara så över trevlig jag bara kan tills du inte orkar mer. Då kommer jag fortsätta ännu mer. Det är så jag ska göra. Ett leende löser allt eller hur? Men jag tänker inte "lösa! det här. Jag kommer inte glömma det heller. Men jag vill inte att det ska vara så här. Jag mår inte bra av det och jag tänker låta mig trampas ner av en sådan idiot som du och ditt "gäng" är. Du tycker att jag är uppkäftig och har attityd problem. För det första så kan du kolla dig själv i spegeln innan du säger något. För det andra så blir jag jävligt pisst när du går på mina vänner som du gör.
Ingenting verkar stoppa dig men jag tänker inte låta dig springa runt som en okopplad vild hund. Du verkar inte må bra så jag tänker inte blossa upp allt någo mer. Jag orkar inte. Jag tänker bara vara trevlig mot dig tills du inte fattar ett jävla skit. Då ska jag fortsätta ännu mer, för det är så jag har lärt mig att man ska göra. Jag börjar på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback