I'm dreaming bout a white christmas

hello :)
Jag har inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp :) Haft skolavslutning, varit med mina kompisar in i det sista och packat till julafton.. Just nu är jag i Värmland (kom hit igår) och vi ska fira jul här med underbara släkten :) Idag åkte jag, mamma, tilde, min faster och mina två kusiner till Lek och Bus landet i Örebro (europas största lek land) Det var så sjuuuukt kul! Jag vet att jag är "äldre" men jag känner mig som en 10 åring när jag går in på ett sånt ställe <3 Där inne fanns, skit stora rutschkanor, laser dome, trampoliner, skjuta bollar i ett stort torn typ, plast is (s.k skridsko bana, första gången jag nånsin länt mig dålig på att åka skridskor...), fotbolls plan, basket plan, hoppborg, pingis, biljard, stor vulkan med rutschkana och klätter sak, caféteria/resturang, "bil bana", mini lek ställe för små barn mellan 0-3 år, mini tränings ställe för små barn (det var jätte gulligt) m.m :D
the vulcano :)
Mer bilder (bra bilder) kommer sen ;)
btw, jag vann på Laser dome båda gångerna! :D weehhåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback