Just that day

Idag är just en sån dag som man verkligen inte klarar av att gå upp. Dem senaste 2 veckorna har jag varit ganska pigg på morgonen men just idag, nej. det gick verkligen inte.. Känns som att hela dagen är förstörd om man sover för länge och måste stressa :/ men jaja.. jag, mamma och tilde ska gå med tilde till skolan och sen ska jag och mamma ta bussen tillsammans (jag ska gå av vid min skola men hon ska till danderyd) mamma ska åka till göteborg med X2000 så hon ska åka kommunalt dit in ;D typ fett exited för mamma åker aldrig kommunalt och absolut aldrig på morgonen med sällskap för mig till skolan :) Nu måste jag packa färdigt här och sedan börja promenixa till tildes skola.. ;) vet inte om jag kommer orka gå för jag körde ett hemma tränings pass igår (typ core och stretch), simmar ju med skolan idag så jag vill få min mage att se så platt ut som möjligt.. haha! jag trodde jag skulle lyckas på ett core-pass :')
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback