Körig fredag

Hello alla underbara!
Min fredag igår var lite smått galen.. sprang runt överallt och fixade men det var det värt ^^ Gick upp på morgonen och försov mig med en timme -.-' skyndade mig till skolan men som tur var så skulle pappa skjutsa tilde så jag kunde åka med honom i skolan ;) Skit ont i magen hela dagen eftersom att jag skulle ha min svenska presentation sista lektionen på dagen (svenska: 11:55-12:55, slutade 12:35 eftersom att vi suttit för länge på en annan lektion) missade två viktiga delar i min presentation eftersom att jag var så nervös, vilket dumhuve jag är!! men jag fick mycket positiv feedback både innan och efter så det kändes bra ^^ Efter skolan tog jag tåget till åkersberga centrum och gick till subway för att köpa en macka (hade ju knappt ätit lunch). tog bussen till ishallen och satt i 40 minuter för att kolla på när tilde åkte skridskor för att sedan ta bussen hem med henne.. fixade henne för ett kalas och tog henne dit ;) lagade mat för mig ich pappa bara eftersom att mamma är i göteborg och sen dog jag resten av kvällen i soffan.. gick och hämtade tilde när hennes kalas var slut också :) men som sagt det var värt det! När pappa kom hem så hade han med sig en present till mig.. En Apple Magic Mouse :D trådlös mus till datan
Den är snygg, enkel att använda och bära med sig + att den väger typ ingenting :D
Tack pappa! <3
Nu ska jag åka och köpa godis och sen dra till täby c för att kolla på breaking dawn del 1 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback