Shopping

Hello you beautiful!
Jag hann inte blogga igår för jag åkte till Täby centrum efter skolan :) Jag shoppade lite kläder och ett smycke till avslutningen idag!
Je ne regrete rien (jag ångrar ingenting, på franska) 99 :- Gina Tricot
Kjolen ser nästan ut så här, fast min är hel svart. 49.50 :- H&M
Ett ear cuff örhänge från Glitter, 29 :-
Jag köpte även en vit eyeliner och en ögonskugge pensel:
Rekomenderar denna!
Nu ska jag fixa mig det sista inför skolan =) jag har avslutning idag så jag går bara i skolan från 10.30 - 12.00, min underbarar mamma (www.metrobloggen.se/fitnessmama) ska skjutsa mig också så jag behöver inte åka tidigt och ta buss,tåg,buss till skolan :D Outfit bild kommer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback