Vilket ös

Hej = )
Vet att jag inte bloggat på en evighet men jag har blivit sjuk och haft skit mycket att göra i skolan :s Hela familjen har ju vart sjuka av och till heeeela hösten, det har liksom gått i cirklar.. Jag har själv nu halsfluss och jag vet inte hur jag kan ha det när jag opererade bort mina halsmandlar.. det är ju dem som utlöser det och jag har liksom inga! :( men nu går jag på nåt slags pencillin och hoppas verkligen att jag kan komma till skolan på måndag :) Vill inte vara sjuk hela tiden!
Nu ska jag iallafall plugga
  • Svenska novell (inne senast klockan 12 inatt)
  • Matte projekt
Typ det enda.. sen måste jag okså ringa till min lärare ang. min so-debatt som jag missade i onsdags när jag åkte hem från skolan med 39 graders feber. Hon svarar inte på mina mejl -.-'
Bloggar mera sen..
Bild inspirerad från dagens väder... efter regn kommer solsken, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback