A part of Starbucks at home

Underbara pappa kom hem med en liten present från England :) Han gjorde det förra gången också :D Då fick jag Bree Tanners second life (bree tanners andra liv) av stephanie meyer på engelska. As bra så jag kan öva på att läsa engelska bättre och även läsa en bra bok! fick också en liten bok lampa, kan visa bild på den sen ;) Men idag fick jag en underbar Starbucks mugg från deras "jul-kollektion"
Jätte liten bild men jag hittar ingen bättre på google.se
Nu ska jag fortsätta att skriva min rapport till So:n. Ska vara klar tills imorgon så jag måste raska på! Skriver om olje-katastrofen i Mexikanska golfen år 2010. Faktiskt ganska intressant. Om någon vet någon bra eller intressant fakta eller hemsida om detta så kontakta mig eller kommentera! :)
bild från katastrofen i mexikanska golfen. 126 personer befann sig på plattformen. Många skadades med livshotande skador, 11 saknas och många hoppade dem 30 metrarna ner i havet för att simma därifrån. Läskigt :/
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback