Don't you dare!

hello everybody ^^ Värsta hektiska dagen idag.. Igår så hände det ju massa saker och sen på kvällen så hade jag träning i Upplandsväsby (simmning) till typ klockan 9. Sen skulle man åka hem låååånnngggsssaaammmt eftersom att man bara får åka i högst 80 km/h och högst 10 mil med det där reservdäcket. Jag och pappa (som hade kommit till simmningen) lekte pensionärer i bilen på väg hem.. Vi körde i 75 km/h på en 90 väg och det var bara en fil så bilarna kunde inte köra om, dem körde upp i rumpan på oss istället.. Folk är så stressade jämt. Sen kom vi till en 70 väg men då saktade pappa in till 65 typ, haha! :') Men idag så var jag ju skiiiittt trött. Jag mådde jätte dåligt idag också och gör det fortfarande så jag hoppas att det går över till imorrn för jag vill INTE bli sjuk :P Jag kunde ju inte åka hem idag heller eftersom att jag skulle ha min svenska presentation sista lektionen (sist av alla också) men så funkade inte ens min powerpoint! blev så jävla sur men det är skönt att man får extra tid på sig att träna :) Nu ska jag försöka ta en god natts sömn så jag kan bli bättre.. Är yr och har värsta huvudvärken, allt snurrar bara runt så det känns som om jag ska svimma hela tiden :/ Jag ska försöka fixa min blogg imorgon och typ ringa in till blogg.se eftersom att min blogg inte fungerar. Jag kan inte lägga upp bilder eller någonting :( Men det ska fixas I promise! kan jag bara lägga upp bilder om jag mobil bloggar men det får vell duga för nu.. Ha det bra och sov gott mina få läsare <3 Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback