Fix da pictures

Hejsan svejsan :) Ville bara tipsa alla ni läsare om några jätte bra ställen att fixa sina bilder på, gratis och enkelt, på mobilen och datorn! Till mobilen så kan jag verkligen rekommendera instagram. Det är bara att skapa ett konto och man kan följa personer och se massor av deras bilder. Själv följer jag massor av mina kompisar och kända bloggare som till exempel Kenza. ;) Det är gratis och jätte lätt att förstå! På datorn så använder jag mig av picnic ( www.picnik.com ). Där behöver man inte skapa ett konto utan det är bara att trycka på "ladda ner bild" och fixa om den precis som man vill med effekter text och roliga smileys m.m. Sen är det bara att spara bilden på datorn :) Om ni vill ha lite mer tips på hemsidor som är gratis och enkla att använda så är det bara att kontakta mig :) Ha en sjukfri dag/eftermiddag/kväll (vette fan)!! Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback