Love High Heels

hello :)
Hemkommen från dansen och allt, skit slitigt men jaja..
Tog sedan tåget hem men det enda problemet var att när jag tog ett steg framåt så blåste jag 2 steg bakåt! haha! det blåste så mycket :o
Jag och säkert många andra tjejer älskar höga klackar! kil klackar och stilett klackar allt är snyggt! men grejen är att ma måste kunna gå i dem också :s man vill inte se ut som nån människa som inte gått på toa på årtionden och man vill heller inte se ut som quasimodo i Ringaren i Notredam med hans puckelrygg..
Därför sökte jag på youtube och hittade en jätte bra video med alla tips man kan tänka sig att behöva. Det är en känd modell som gör videon (som är med alltså) så man kan verkligen lita på tipsen!
Enjoy!
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback