Mr.Bad news

Bonjour!
Min blogg på datorn funkar igen :) Jag kan lägga upp bilder och allt :D weehhååå!! Men iallafall, mamma hade beställt tid hos doktorn (kallar han mr.bad news.. min morbror sa det ;) ) och han typ kände och klämde på mig :s dem har så kalla händer. Men min vänstra lunga lät konstig och jag fick ta ett "stick i fingret" USCH! jag som hatar sprutor. Fast det gjorde inte så ont och det varade bara i nån tiondels sekund jämfört med riktiga blodprov i handen ;) hihi.. jag fick en sån där jätte jätte liten spruta som e för bebisar för hon märkte på mig att jag inte var så positiv om "sticket i fingret".. Men efter så varje gång jag kollade på plåstret mådde jag illa ;o .
Det var en gubbe som var innan oss och han var där inne i "labratoriet" för en spruta i 10 minuter! sen gick han ut och efter en sekund vände han om för att prata om sina "problem" men herre min gud gå till en Psykolog!! -.-'
Men min läkare skrev ut två medicine till mig.. En för min hosta och nån som e typ antibiotika till edet andra med lungorna och allt :P hata mediciner!
Väntar just nu på att min faster, farmor och min lilla söta kusin komma :) Min faster ska iväg på en grej så dem passar på att sova över här hemma hos oss ;) Mamma ska laga Tacos ikväll så jag längtar! hoppas bara att jag kan äta för jag äter typ ingenting just nu :/ men men.. i vanliga fall äter jag ju massor så det är ingenting att oroa sig för... Nu ska jag kolla på TV
Pöss pöss <3

Kommentarer
matilda säger:

fin blogg :)

händer imorgon då?

2011-11-16 | 18:07:04
Bloggadress: http://matildaaw.blogg.se/
alice säger:

Nu är det tävling igen! :) Kika in och var med du också! =D

2011-11-17 | 20:03:22
Bloggadress: http://bloggaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback