My bustrip..

Go kväll :)
Min dag har vell varit helt okej, dock var "the end" inte så lyckat.
Jag stannade kvar efter skolan då vi slutat på Science kl.14:10 och min lärare vill prata med mig. Antagligen hade jag missuppfattat från mamma att jag bara skulle prata men jag skulle tydligen gå på tutorial :s min snälla lärare går då igenom allting snabbt med mig eftersom att jag har så mycket att göra och jag har allt hemma så måste jag komma hem.. När jag är färdig 14:25 med science springer jag upp till skåpen och min buss går 14:40 (man behöver 10 minuter för att gå till bussen). Mina kompisar har redan gått och jag är skit stressad! Jag springer till "tjejernas" för att packa om min väska. Jag lägger ifrån mig mobilen från handfatet och i brådskan som jag var så kutar jag till bussen. Nästan frame vill jag kolla hur mycket klockan är. Jag gräver efter min mobil i flera minuter och kommer sedan på att den ligger på handfatet i skolan! Kutar tillbaka till skolan och ser att den ligger helt öppet så man ser den från typ 50 meters avstånd :s telefonen är hel och jag kutar till bussen än en gång! min väska väger ton och min påse full med böcker är ännu värre. Jag ser sedan min kompis stå o vinka och jag undrar va fan han håller på med, jag ser då bussen stå vid busshållsplatsen och jag springer ännu snabbare ner för backen. Busschauffören ser mig och vi får ögonkontakt. Jag hoppas då att han väntar på mig och de gör han! :D tills jag kommer till bussen för då börjar den där bussjäveln åka!! fatta vad sur jag blev ;O :§ Hata SL och deras malliga chauförer... men som tur var kom 626 typ 5 minuter efter och jag tog den till skånsta ;) Jag ser DÅ en 623V komma som jag kan ta till murkelvägen så allt blir närmre! jag börjar springa tillbaka men tänker då att det är lite onödigt och vänder. Jag tänker att jag måste till bussen och vänder men sen tänker jag ÄH och vänder. Höll på så typ 5 ggr men sen märker jag att bussen ändå är borta haha!! Sen när jag kom hem tills nu har jag suttit och gjort en science lab report, shit vilket jobb! ;o Men nu är jag helt utmattad och vill bara krypa ner i sängen! <3 En ny dag väntar imorrn ;P It just never ends
"Being brave is easier when you're not alone"
You're still talking to me, but every minute is like a hell. Can't you see, I want you to be mine

Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback