No- headlines (it was a normal day)

I got plans for you babe, I'm just hoping you're ready for them
Idag har det då varit en normal dag.. Älskar min franska lärare! Hon är så omtänksam och underbar! :) Gav mig en macka när jag var som hungrigast! halleluja <3 Men igentligen skulle jag kolla på Breaking Dawn del 1 ikväll men det blev inte så för en av mina kompisar kunde inte :/ antagligen blir det på söndag istället ;D awesome! som min kompis sa; filmen kommer alltid att finnas, filippa :) blev typ fett stressad av att vi inte skulle hinna se den innan den slutar gå på bio, haha! <3
Nu måste jag soova men imorgon blir det en hemma mys dag så jag har tid till att plugga ;)
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback