Quite better

God morgon ^^
Jag fattar inte varför men på den senaste tiden så har jag varit mycket piggare på morgonen ;) fast sen blir jag jätte trött på bussen men då läser jag min bok som har ganska liten text och jag lovar. Man vaknar.
Just nu sitter jag på golvet i min garderob och är skit sur för jag hittar ingenting att ha på mig -.-' som min kompis sa:: Vilket i-lands problem filippa. Men ja! jag kan ju inte gå naken ;(
Tiderna i skolan idag är 8:30-14:20 :) Väldigt skönt faktiskt. Sen ska jag vara kvar i skolan och plugga så jag inte behöver ta hem något ikväll och sen ska jag till täby c, äta middag, ta tåget till galoppfältet och gå till täby park hotell. Där jag dansar ;)
Nu ska jag lösa mitt i-lands problem... Det kommer gå såååå bra! eller inte..
ingen bild, har bråttom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback