Second time

hello :)
Andra gången jag skriver detta inlägg nu så ska fatta mig kort... sitter just nu och pluggar som f.a.n har ju pluggat heeela veckan men jag ligger ändå efter.. :/ men ska fortsätta jobba på så att jag hinner färdigt. Mina prioriteter är nu franska (till franska provet imorgon) och svenska (till svenska presentationen imorgon) Omg..
Första sidan i "att-göra listan...
Andra sidan..
Tredje sidan..
mina böcker i min fåtölj.. Bara franska
Här har jag planerat upp i högar.. Det som är färdigt är högst upp. Det som är halvt klart eller påbörjat ligger i mitten och Måste göras ligger längst ner ;)
Vet att bilderna blev snea men jag orkar inte bry mig
Själv har jag på mig mys kläder nu
pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback