Strumpbyxor från mamma

Salut!
Min dag har varit som alla andra dagar :P Gick upp klockan kvart över 6, fixade mig, åt frukost, gick till skolan. Kom till skolan och hade alla mina lektioner mellan 8:30-14:20... Ganska skön dag! Gick hem till min kompis Hedvig (www.missmarang.devote.se) Vi åt mellis och snackade om alla allmänna saker :) Pappa hämtade mig på vägen hem och jag åkte hem och pluggade till typ nio, sen så blev det duschen ^^ Familjen har nu gått och lagt sig och jag sitter ensam och kollar på dem sista minutrarna av House ^^
Juste! Mamma hade köpt nya strumpbyxor till mig när jag kom hem. Sånna där sköna bommuls strumpbyxor från H&M, typ 2 par svarta och 2 par mörk gråa som ser ut att vara stickade :) lite små randiga (som stickat)
Detta hade jag på mig idag;
jeans- Abercrombie&Fitch
Stickad tröja (mammas)- Only
Vitt linne- H&M (divided)
Uggs- Uggs
Iphone - hahah! skoja ;)
Nej men nu måste jag sova, bloggar mera imorrn
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback