Känslan när livet får en mening..

För några veckor sen så mådde jag ganska dåligt. Det hända massa saker med några tjejer som orsakade lite problem. Men nu är det över och allt är som vanligt. Iallafall nästan allt. Har hänt en sak som jag tyvär inte kan nämna i bloggen men det handlar då om en person. Ni vet känslan när man verkligen gillar en person som man känner väldigt bra. När man ska ta första steget så kommer den fram en stor tjock vägg och det går inte att komma igenom den. Nu är väggen krossad och jag har aldrig varit lyckligare. Man får plötsligt reda på att personen inte ogillar än så mycket som man trodde utan att det igentligen var tvärtom.
Känns som att livet har fått en mening nu. En jävligt bra en också.
Vill bara springa till mina kompisar och berätta allt men det kommer då spridas och folk kommer kalla mig för "Haffare". Det gör dom redan p.g.a att alla tror jag är tsm med en kille som baar är en bra vän... Det gäller ju att bara hålla allt så lugnt som möjligt. Men jag kan bara inte!
"Kärlek är bara ett ord tills någon kommer och ger det en mening."

Pöss pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback