My hero

God morgon alla morgon pigga och glada :)
Har haft lite stressigt och varit sjuk så har inte haft tid att blogga. Haft nån luftvägs infektion och har det frtfarande, den går seriöst aldrig över :( Men min gammelmormor fyllde 80 år i lördags så hon hade en fest.. jag skulle ha sjungt på festen men jag hade ju hals problem men sen bestämde jag mig för att sjunga och rösten lät ju helt okej så jag sjöng för henne ;) Hon blev jätte glad... sjöng Beautiful men Christina Augilera. Jag kanske lägger upp videon sen, eller så kanske mamma gjort det på sin blogg redan? www.metrobloggen.se/fitnessmama
På kvällarna använder jag en kräm runt ögonen för att "motverka" mörka ringar, och den funkar as bra ;)
Elizabeth Arden Eye Care
lite liten bild..
jag har även hennes eight hour cream.. den är perfekt om man vill ha mjuka läppar eller är torr. Man kan bara smörja in sig på kvällen så är dem fiiiiina på morgonen :D
Elizabeth Arden Eight Hour Cream

rekommenderar hennes märke ;) men nu måste jag fixa mig inför skolan, ska gå om exakt 31 minuter haha :)
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback