Pizza + Sex and the city... kan det bli bättre?

Nu har jag ätit pizza ^_^ mums.. var ett tag sen nu (eller inte.. men aja)
men om 9 minuter börjar Sex and the city ;D längtar <3 Älskar dem.. men har bara sett Sex and the city 2...
Jag mår ju som sagt ganska dåligt och har inte kunnat träna så nu har jag fått reda på att jag tydligen har en luftvägs infektion :'( jag som absolut ville bli frisk till veckan som kommer nu.. men nä, jag måste låta som en döende kråka istället :(
Miranda Hobbes till höger, Samantha Jones, Carrie Bradshaw och Charlotte York
Missta mig inte för Sex and the city galen haha... men jag gillar dem verkligen, dem e så coola <3
Nu börjar det! Alla slår på TV4 nu!!!
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback