Bloggar i Sverige

Hejsan svejsan ;D
Just nu är klockan 21:04 här i England, alltså en timme efter er ;) Men det är ganska najs ändå för det kännd som att dagarna blir extra långa... Men min kamera som jag har tagit lite bilder med vill inte importera mina bilder -.-' fan vad trött man blir på sånt där ;o men jag ska blogga när jag kommer hem till Sverige istället <3 Ska åka till flygplatsen runt lunch imorgon och sen blir det lite fika på Starbucks. Kommer nog hem runt imorgon kväll ;) Det ska faktiskt bli kul att komma hem till mina underbara kompisar <333 Men nej nog med det.. Nu ska jag försöka väcka liv i personen som jag försöker chatta med... Undrar om han dött eller något -.-' Ha en bra kväll så hörs vi imorgon
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback