England, Here I come <3

Åhh...! jag har verkligen längtat efter den här dagen :) ska bli så kul att åka iväg och bara komma bort från allting ett tag och ha det lite mysigt med en annan familj <3 Familjen där har en äldre dotter som jag känner väldigt bra och vi ska åka in o shoppa tillsammans någon av dagarna :) Bodde med henne och hennes familj när jag var i Thailand i vintras utan min egna familj ;) Det var också en upplevelse att komma ihåg, först själva resan men att jag också var borta från familjen en månad under jul o nyår så att jag inte kunde fira det med dom men jag hade väldigt kul ändå när jag satt där på stranden på en ö i Thailand och drack alkoholfria drinkar :)
Men nu till saken, jag måste fixa klart mig nu och packa det sista som ska med i handbagageet, ska gå till bussen om exakt 17 minuter och har inte bytt om o.s.v så jag måste öka :) Pappa kommer och hämtar mig kl.13.00 o då åker jag med honom till Arlnada och mamma o tilde är redan där då :) Jag bloggar kanske lite mera idag precis innan jag åker annars så bloggar jag antagligen när jag har kommit fram <3
Det här var jag o min kompis när vi stog o väntade på flyget till Thailand :)
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback