Fys läger

jahapp... Idag ska jag dra till Påta för ett fysläger med konståkningen... Ska sova över där tills imorgon och då på morgonen så ska jag åka konståkning, sen ska jag hem o äta lunch sen åka till Täby för att dansa... Jag undrar ju faktiskt lite vart jag ska hinna att plugga ;P jag har !2! franska glosprov till på måndag, en SO-läxa och sen måste jag göra massor av matte :/ Jag har inte ens börjat packat till England och jag vet inte ens vad jag ska ha med mig och vi åker om exakt 4 dagar :)
Fy fan vad jag längtar ;) Ska shoppa lite grejer där oxå (såklart) har faktiskt förberet en lista
  • Abercrombie & Fitch Jeans
  • Converse
  • Några snygga tröjor
  • En väska
  • Lite smycken
  • övrigt
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback