Godmorgon världen, Vilken regnig dag <3

Jag vaknade upp imorse av värsta ovädret. Man kunde höra hur vinden tog tag i träden och nästan hade ner dom och regndropparna som sammlades tilll stora pölar på marken... Haha, där blev det lite poesi ;) Idag ska jag som vanligt gå i skolan och efter skolan ska jag gå till Franskan och göra ett franska glosprov, sedan ka jag vara kvar i skolan till ca; 4/halv 5... Då drar jag till Täby c för att äta middag och sen åker jag till dansen på Sway som ligger vid Galoppfältet :) När jag kommer hem måste jag fan packa som en j*vla galning.. :/ har ju inte packat klart än till England och vi åker imorrn... Men ändå så är jag inte stressad : )  fett skönt jue <3 Men nu måste jag fixa iordning mig eftersom att jag ska få skjuts av pappa till skolan :)
OTH och en random kille som packar, hinner inte mera
Pöss Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback