Mys morgon

Godmorgon alla goa o glada ;D
Imorse hade jag en liten mysmorgon, upp åt frukost tog en skön dusch och sen så satte jag mig framför två avsnitt av One tree Hill ;) Straxt ska hela familjen (pappa jobbar inte idag :D) åka in till London... Det blir vell lite turist grejer som vi ska kolla in och sen så blir det att shoppa ;) vi ska försöka hitta Abercrombie & Fitch så att vi kan köpa ett par jeans till mig som mamma lovat att jag ska få ^^ Sen ska vi besöka; Primark, Hollister, Gilly Hicks m.m :) Mamma hann inte kolla i såna affärer som hon vill kolla i så det blir vell lite nike och adidas ;) mammas blogg; www.metrobloggen.se/fitnessmama
Nu ska jag dra innan dom åker utan mig :)
The london eye idag kanske? :)
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback