Packar som en galen Tupp!

hehe... har inte tid att blogga så mycket :/ packar som fan! åker till England imorgon eftermiddag så jag är i skolan på förmiddagen och måste gå från engelska lektionen eftersom att Mamma, pappa o Tilde hämtar mig :) då åker vi till flygplatsen ;) Det ska bli as kul att se hur min engelska lärare reagerar imorgon när jag säger att jag måste gå mitt i lektionen.. han har stört sig på mig as mycket den senaste tiden ;P säger till mig för varrenda liten grej jag gör, ex. jag vände huvudet mot fönstret för att kolla ut och då sa han åt mig att sluta prata hela tiden fast jag inte ens pratade då! Så han fick värsta utbrottet -.-' men men... ;) ska gå och lägga mig nu och läsa ut min bok... Ska se om jag hinner blogga något imorgon annars så hörs vi medans jag är i England eller när jag kommer hem på Måndag den 12 :)
den är sne jag vet men jag hinner inte fixa den nu :P
Pöss Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback