Shopping i London idag <3

Nu har jag vaknat efter en lång skön sovmorgon :) Vi bor ju hos våra kompisar som bor lite utanför London och barnens mamma är bortrest så vi är lite som barnvakter också :) fast mest bara till den ena, den andra, Ebba som ni sett i en bild förut när vi var i Thailand är nästan 16 snart så hon behöver man ju inte hålla koll på ;) eller rättare sagt mamma behöver inte det ;) men den lilla tjejen i familjen är 10 år tror jag (vill inte lägga ut namnet). Men jag, mamma och Tilde ska åka in till London och shoppa ;D pappa ska gå på möte och det är ju nästan bra för då slipper han stå med armarna i kors och vänta på oss i en all evighet <3
Här är min underbara kompis blogg :D:
http://ebbochflo.blogg.se/

Ha det bra idag så återkommer jag senare till er :)
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback