Shoppingrunda i London= Check

Nu har jag shoppat i London hela dagen med mamma och Tilde ;D Ebba och den lilla kunde inte följa med p.g.a skola med imorgon och på Lördag blir det shopping tillsammans med dom :) Idag handlade jag;
Topshop- Blå halsduk och mössa, as mysiga :)
Hamleys- En jätte söt godsedjurs pingvin, kunde seriöst inte motstå :) Ni måste se den för att förstå <3
Accesorize- En jätte söt liten påse (bild kommer) som jag kan ha på mitt skrivbord hema :)
Office (skoaffär)- Övertalade mamma om att Uggs inte är platta om det är äkta Uggs så jag har köpt ett par Uggs ;D

Imorgon blir det nog att åka upp i London Eye och sen kolla på Big Ben :) Lite shopping kan man nog klämma in också :)
Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback