Stockholm Ice 2012

Glömde helt bort att blogga om detta igår eftersom att det tog upp hela min dag, men gud vad kul det var! Om ni har läst min blogg så kanske ni har sett att jag skrev att jag fick i påskpresent att åka och kolla på stockholm ice 2012 med mamma och Tilde! Vi åkte till Globen vid lunch igår och gick runt lite i Globen city, shoppingen och allt, hittade en uuuunderbaaaar bikini på Bik Bok, bild kommer sen! Kan avslöja att den är knallrosa och blå och vit randig, you'll see ;)
Men bilder och videos kommer komma upp under dagen här på bloggen, men jaghar lite problem med min kamera -.-'  Håll er uppdaterade!
Amy Diamond och Kristoffer Berntsson var "ledarna" och det var dem som typ pratade igenom showen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback