6 Augusti

God kväll! 
Den här dagen har varit både mysig, stressig och lugn.
Imorse började lill syrran på konståknings läger, när hon var lämnad så drog jag och mamma in till Täby Centrum! Vi fixade skor, regn byxor och en sport topp till mig och jag köpte även nitar, så när jag kom hem stylade jag mina shorts! Dom blev riktigt snygga, stolt! Efter det så käkade vi lunch på Sandys och vi fick även sällsis av min käre fader :D Det var lite tråkigt för att dom som jobbade på sandys var faktiskt lite otrevliga. vad hände med att lyssna på sin kund? Usch, så tråkigt när man ska beställa mat och så lyssnar dom inte ens på kunden.. men jaja inget att haka upp sig på!
 
När jag kom hem från Täby så fixade jag shortsen, packade en massa och bakade en sockerkaka eftersom att pappa skulle ha ett styrelse möte så blir det aldrig fel med lite mumsigt att smaska på! Blev ännu en lugn kväll med en kopp te och lite fix med mig själv!
Namaste! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback