My days so far

Vart lite rörigt eftersom att jag åker iväg imorgon men mina dagar har då varit så här:
Lördag

Vaknar upp på morgonen och drar iväg med mamma till en beach yoga vid österskär, underbar utsikt och underbart väder! (blev så klart lite lördags godis - shopping oxå)
 Söndag

Går upp på morgonen, är lite slö, packar en massa eftersom att jag drar på läger på tisdag (mer om det senare) klockan 3 kommer min lilla systers gudmor på fika och firar att jag fyllt år, fick en uuunderbar tidning (Marie Claire) som jag packat ner inför bussresan och lediga stunder, klockan 5 blev det dags för att komma ut på en cykel runda med min mammas kompis Erika som jag kommer väldigt bra överens med! Vi kör samma tempo på cykel  o allt, så skoj! blev sedan en ganska lungn kväll framför TV:n med en god kopp jordgubbs te!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback