Good start

En dag i skolan avklarad så nu sitter man på bussen på väg hem :) Blir nog science plugg när jag kommer hem och kanske även ett core pass, eventuellt spinning. Men vi får se vad eftermiddagen kommer med! Vill passa på att njuta över dem lugna stumderna man får när jag inte har så mycket plugg! Tänkte även ringa runt lite idag för att leta efter en prao plats! ;) Några tips? Tänkte praoa i Täby centrum för då kan jag ju äta lunch med besto hedvig! <3

Dem här böckerna fick jag av pappa när vi va och handla mat, 3 st för 89! Falska bevis, Elsas mode och Nattfåk! Så bra böcker, älskar att läsa jue :D Har även fått av mamma två par super snygga tröjor och lite produkter från Elisabeth Arden, Biotherm och Clinique! (mascara, body milk, ansikts kräm) Bild på tröjorna kommer sen, ha en fortsatt solig och mysig dag och njut av alla lugna stunder ni kan få! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback