I just couldn't do it

Hejsan!
Jag har inte haft möjloghet att blogga under den senaste veckan och jag ber om ursäkt över det! Det har bara varit så mycket i skolan :/
Men nu ska jag komma igång med både bloggningen och min egna träning! Som ni kanske har hört i min blogg förut så har jag pajat mitt knä efter att jag ramlade för ca: 2 månader sen. Nu är mitt knä hemskt och jag kan knappt sitta ner utan att jag ska få kramp och få jätte ont i det, så jag ska följa med mamma till naprapaten nu i veckan så jag hoppas att man upptäcker felet. Det är definitift ingen över belastning!
Sitter just nu och tittar lite på Efterlyst på Tv3Play och väntar på att mamma och pappa ska åka iväg på en 50-års fest. Jag ska vara barnvakt åt Tilde så jag tänkte laga Nacho chips med köttfärs på med smält ost. Precis som dem har på Taco bar. Vi har även hyrt Bad teacher att kolla på till maten och det blir chips till efterätt :) Lite mys så där ;) Bloggar mera sen, I hope. Ha en fortsatt trevlig kväll <3
together forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback