Jag bara älskar rykten, man får veta så mycket om en själv som man inte visste

Shit, upptäckte att jag inte bloggat på typ en vecka. Men det var riktigt skönt att bara lämna bloggen en stund. Då får man ny energi till att blogga! ;)
I Fredags förra veckan så åkte jag och pappa till armé museet efter skolan. Vi hade skit kul! Riktigt välgjort. Sen gick vi till ett café, fikade och sedan var det att gå till Twilfit. Behöver nya tights. ALLA mina är det hål i.. Twilfits tights har skit bra kvalité. Rekommenderar starkt :) (bilder kommer sen)
I lördags var jag på en middag. I söndags blev det plugg och träning på kvällen (dans + core). I måndags åkte jag och lämnade Tilde på skolan, drog till gymmet för ett skönt pass, drog till centrum för att käka på subway, posta paket åt mamma och sen satt jag och pluggade på biblioteket i 4 timmar! Fick sjukt mycket gjort! :) Det är så lungt och skönt där. Det är ny renoverat och det finns bord och stolar och allt :)
I tisdags åkte jag med morfar till Cosmonova, Sveriges största biograf (även 3D). Älskar't! Sköna stolar, bra filmer/dokumentärer och bioduken går ända ut till sidorna och upp i taket! :) Man blir till och med åksjuk om man är högt uppe i filmen. Jag och morfar kollade på "Born to be wild". Rekommenderar! Sen åkte vi och käka på Mcd och jag åkte hem.
Idag har jag haft sovmorgon och bara slappat hemma. Har inte haft en slappar dag än så det behövdes! :) Men en jävla mobil försäljare ringer mig typ 9 på morgonen och söker mamma! Men vilket dum huve ringer kl.9 på morgonen och ba; Är det här jeanette stenquist?, men whaaat?!
Uppdaterar mer sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback