Kämpa på och satsa (Ni också!)

Hela eftermiddagen och kvällen igår har varit, helt sjukt stressig. Satt och övade till mitt re-test i science. Ett prov som inte gick så bra förra veckan. Nu kan jag det verkligen och om jag lämnar in ett tomt papper igen så måste jag ha något fel på min lilla ärt-hjärna ;P Men det gick skit bra igår och pappa förhörde mig, nu gick jag upp extra tidigt för att göra klart min engelska presentation som jag har idag :o och duscha.. Jag hann inte ens duscha igår lixom :s Men jag bloggar när jag kommer hem efter träningen ikväll. Ska även på gå öppet hus i Täby enskilda gymnasium, skoj! =)
Satsa på skolan medans ni kan, om ni inte bryr er kommer ni sitta där en dag på kassan i Willys och önska att ni varit i skolan under alla viktiga prov och genomgångar. Nu gäller det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback