Trying not to love you

Gud vad lätt allt skulle bli om jag bara var kompis med killarna! Inga bråk hela tiden och dem har samma galna humor som jag... Fattar inte varför allt ska vara så uppdelat, varför? Sen vill man vara med alla men om man helt plötsligt är med killarna så tror folk att jag är helt knäpp eller att det pågår ett bråk mellan mina tjej kompisar. Jag vet att man inte ska bry sig om vad andra säger men ibland är det bara så svårt att neka alla blickar. Varför ska det vara så svårt. Igentligen så är det ju inte det men man vågar bara inte göra någonting! Det är precis som när man gillar någon skit mycket. Man försöker och försöker att ge "tecken" men om den andra personen inte uppfattar dem så måste man lämna det eller göra något åt det men aldrig att man vågar ta första steget, det händer aldrig man ger upp. Varför?
Blir så irriterad. Vill så gärna men allt blir så fel. Man vill någonting men man kan inte få det, hatar den känslan. Gash! Blir fan helt jävla galen!
-Trying not to love you but you can't deny your heart, I love you-

Kommentarer
CeciliaEriksson säger:

Tack för din kommentar :D♥

2012-02-09 | 16:29:03
Bloggadress: http://ciccierikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback