Yoga

Nu ska jag snart dra iväg till gymmet för att köra lite yoga kl.19.30, så underbart! Hoppas inte att jag somnar bara som jag gjorde förut. Piiiinsamt! :s Mamma har köpt ett gymkort till mig så jag kan träna when ever I want! Tror jag ska dra till gymmet på fredag efter jag har sprungit runt i täby centrum och frågat efter prao plats! Efter skolan på fredag har jag tänkt fixa The official place ;) Jag hoppas det finns platser kvar på dem platserna jag önskar att praoa! Avslöjar inget förrens det är fixat, vill inte att någon ska ta min plats.. paranoid som jag är..
bild: google.se
Ha en fortsatt trevlig kväll, tror jag bloggar efter träningen annars blir det imorgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback