Behind the book

Sitter bänkad framför min SO bok.. En fördjupningsuppgift/rapport om miljö, resurser och energi ska vara inlämnad på fredag och jag vill få klart den ikväll eftersom att på torsdagar slutar vi så sent så jag kommer inte hinna plugga på kvällen..
To do:
  • So-rapport
  • Science-Lab report
  • Matte
Tänkte göra klart det som har inlämningen närmast och so on. I år så ska jag inte vara sen med inlämningar. Direkt när jag vet att jag har ett prov eller en inlämning så ska jag satsa! Det är nog mitt nyårslöfte i år! Att vara i tid med tha school! =) Känns lite smått bra sådär!
Ska nog köra på nu för att imorgon är det en lång dag i skolan, 08:20-15:50 (slutar med gympa), sen åka hem i rusningstrafiken (0 km/h är speeden klockan halv 5 på motorvägarna -.-')
Men nu ska vi vara positiv!
"Törsten efter kärlek är svårare att bli av med än törsten efter bröd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback