Can't believe it

Blev precis klar med SO:n! Jag skickade precis över den till pappa för att han ska rätta den men annars så är den klaaaar! hihi, så himla glad just nu ^^ Satt klockan 17:00-19:00 och tänkte att jag Aldrig kommer hinna klart med allting i tid men hell no, I did it! Älskar känslan när man kämpat med något och fått ungefär 10 utvredesbrott för att inget funkar och så helt plötsligt sitter man där 4 timmar senare och ser ett helt klart dokument framför en, weehååå säger jag bara! =D

Imorgon är det en kort skoldag för att sedan ta tåget till Åkersberga centrum. Min faster Annika vill se det nya centrumet och kolla lite i affärer! =) Hänger så klart med som en liten guide!
Nu blir det en varm dusch för att sedan hoppa i säng, är så trött efter den här långa skoldagen! Ramlade på vägen hem också, mina knän är helt paj och kan knappt gå.. På gympan idag så blev min nacke lite utsatt, haha! Nej men det känns som att någon har kört över min nacke med en lastbil -.-'
Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback