Crazy day (?)

Hello =)
Kommer snart somna ståendes så tänkte bara berätta lite snabbt om min dag och blogga mycket mera imorrn ;) Jag gick upp klockan 20 över 6 och åkte till gymmet med mamma och pappa. Dem gick ut och sprang med massa andra medans jag satt och läste en bok om självförsvar i receptionen, Weehååå! Akta er hörrni ;D haha, nej då! När dem kom tillbaka spinnade jag från klockan 9 till kvart över tio.. Gick och bytte om och gick sedan på Yoga i 90 minuter mellan halv 11 och 12! Yogan var ett så skönt avslut! Åkte sedan med mamma och pappa för att handla (svängde förbi våran kompis som höll i yogan för att käka lite lunch. Det blev pasta sallad med kyckling). Sedan dess har det bara varit lungt och skönt! Min mormor och låtsas morfar kom förbi och fikade + lämnade av Tilde. Hon har sovit hos dem i norrtälje eftersom att hon och mormor var och kollade på Disney on Ice igår! =)
Nu kommer jag dö av trötthet så tjabba och bloggar mera imorgon med bilder och så!
Favorit i repris :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback