Fredagen den 13:de

Många säger ju att fredagen den 13:de är en otursdag.. Jag har aldrig haft otur dem dagarna. Aldrig mer otur än vad jag brukar ha iallafall :P Missade bussen på både morgonen och eftermiddagen men that's all! =) Har ni haft någon otur idag?
Efter jag hade slutat skolan tog jag tåget till Åkersberga centrum, gick till sub way och åt (var så sjuuuukt hungrig!) och sen mötte jag upp min faster. Vi gick runt och kollade lite och satte och sedan ner för att ta en fika =)
Sitter just nu och kollar på en film som heter: Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Filmen är så sjukt bra och rolig! Alla sätter på TV4. I pauserna både bloggar jag och packar min väska för imorgon! Ska sova över hos Lisa! =) Sen på söndag så kommer mamma och pappa hem! Ni har vell inte glömt att kika in på filippassmycken.blogg.se?


Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback